3 dagen strand - Reisverslag uit Pathein, Myanmar van Everline en Cor - WaarBenJij.nu 3 dagen strand - Reisverslag uit Pathein, Myanmar van Everline en Cor - WaarBenJij.nu

3 dagen strand

Door: Cor

Blijf op de hoogte en volg Everline en Cor

24 Oktober 2014 | Myanmar, Pathein

Vawege gebrek aan goed internet duurt het verschinnenen van de verslagjes wat langer.
We zaten in een prachtige bungalow pal aan het strand, met airco en warm water. Tussen 6 en 18 niet want dan was de stroom eraf.
we hebben 3 dagen heerlijk geluierd en niets ander gedaan dan genieten van de zon ( in de schaduw weliswaaar), zwemmen, spelletjes doen lezen en op tijd een natje en een droogje. Iedere morgen een heerlijk ontbijtbuffet aan het strand. De zee was heerlijk, lekkere golven en water van 28 graden. Het was ook de hele tijd mooi weer met zo af en toe wat wolkjes.
zaterdagavond gingen we eten bij een restaurantje wat verder waar ze een vuurspuwshow hadden, lrachtig. Alleen ging ie niet door omdat wij de enige 2 gasten waren en de kok daarvoor geen tijd had....
ook lunchten we zondag bij het buur ressort, 10 bediendes stonden er voor ons klaar, verder niemand die er zat te eten. Het hitel, wat spiksplinternieuw was had ook maar 2 gasten ofso. Wel hadden ze wifi. De code vroegen we even bij wat locals die buiten het hek zaten te internetten. Iedere dag dus even aan het zwembad zitten om te internetten. 5 bewakers die zich niet eens afvroegen wat wij daar toch steeds deden. Maandagmorgen stapten we achterop de scooter, bagage voorop om naar het busstation 10 minuten verderop, gebracht te worden. De scooter van Cor was wel wat zwaar....., maar het ging goed. Hierna met de bus voor een tochtje van 6 uur naar Yangon.